Octavian - Profesor de matematică - London
Octavian - Profesor de matematică - London

El este unul din cei mai buni profesori. Calitatea profilului, excelența diplomei, răspuns garantat. Octavian va organiza cu atenție prima lecție Matematică.

Octavian

El este unul din cei mai buni profesori. Calitatea profilului, excelența diplomei, răspuns garantat. Octavian va organiza cu atenție prima lecție Matematică.

  • Preţ 287lei
  • Răspuns 5ore
  • Studenți

    Numărul de studenți care au fost acompaniati de catre Octavian de la sosirea sa pe Superprof

    50+

    Numărul de studenți care au fost acompaniati de catre Octavian de la sosirea sa pe Superprof

Octavian - Profesor de matematică - London
  • 5 (16 recenzii)

287lei/oră

Contactează
  • Matematică
  • Statistică
  • MAT

Premier Oxford Tutoring – Vă aduc mai mult de un deceniu de excelență!

  • Matematică
  • Statistică
  • MAT

Locația lecției


Ambasador

El este unul din cei mai buni profesori. Calitatea profilului, excelența diplomei, răspuns garantat. Octavian va organiza cu atenție prima lecție de Matematică .

Despre Octavian

Din 2009, predau Fizica la Universitatea din Oxford, unde desfășoară și cercetări în Fizica Medicală, cu accent pe optimizarea matematică a radioterapiei pentru tratamentul cancerului. Vorbesc fluent cinci limbi – engleză, franceză, italiană, română și spaniolă – și în prezent îmi perfecționez abilitățile în arabă, galleză și germană. Experiența mea academică include diplome în Fizică (MSc de la Paris și BSc de la Toulouse), Inginerie (BEng de la Toulouse) și Biologie a radiațiilor (MSc de la Oxford). În plus, am obținut nouă certificate de limbă în patru limbi de la Centrul de limbi străine de la Universitatea din Oxford, cu niveluri superioare de competență în spaniolă (C2), italiană (C2), germană (B2) și arabă (A2).

# Experiență în învățământul superior:

- **Predare universitară:** Peste 1.410 de ore de îndrumare formală la Universitatea din Oxford.
- **Pregătire privată:** Peste 4.500 de ore de îndrumare pentru studenți MBA și studenți de licență la discipline precum matematică pentru fizică, mecanică, electromagnetism, termodinamică, statistică, mecanică cuantică, fizică nucleară, fizică solidă și materie condensată, mecanică structurală , Biofizică și metode cantitative pentru finanțare.

# Experiență în învățământul secundar:

- **Pregătire fizică și matematică:** Peste 6.200 de ore de îndrumare a studenților la Fizică (A2, AS, IB, PAT, SAT, GCSE), Matematică (A2, AS [C1, C2, C3, C4, S1, S2, M1, M2, FP1, FP2], IB, MAT, SAT, GCSE) și franceză/spaniolă/italiană (toate nivelurile, concentrându-se atât pe abilitățile conversaționale, cât și pe cele scrise). Cunoștințe cu Edexcel, OCR și AQA jurnale de examinare.

În calitate de tutor privat, am predat curriculum complet în primul an la Oxford, KCL, UCL și Imperial College, curriculum complet în anul doi la KCL, Mecanica cuantică și Solid State pentru al doilea an la Imperial și al treilea an complet. -curricula anuală la Glasgow. Subiectele pe care le-am abordat includ mecanică, electromagnetism, metode matematice, optică, unde, termodinamică, mecanică cuantică, fizică nucleară, stare solidă și lasere.

De asemenea, am o vastă experiență de lucru cu studenți cu nevoi educaționale speciale (cum ar fi dislexia, Asperger și autismul) și sunt priceput să adaptez instruirea pentru a sprijini o învățare rapidă și eficientă.

# Abordarea îndrumării și raportarea:

La sfârșitul fiecărei sesiuni, ofer un raport detaliat care rezumă progresul elevului cu temele, punctele forte și domeniile de îmbunătățire, precum și pașii următori și temele pentru acasă. Acest raport este trimis imediat prin e-mail elevului și/sau părinților pentru a oferi feedback în timp real.

# Exemple notabile de instruire:

1. **C. (KCL, anul 2):** S-a oferit școlarizare intensivă (21 de ore/săptămână) timp de două luni, care acoperă întregul curriculum și lucrările de examen. C. a realizat scoruri cuprinse între 60-95%.

2. **T. (KCL, Anul I):** A sprijinit un student care își reface încrederea în sine după o pierdere personală. Până în aprilie, a reușit să finalizeze în mod independent trei lucrări anterioare pe zi și a câștigat un First pentru rezultatele sale din primul an.

3. **O. (Student AS/A2 cu Asperger):** A oferit suport săptămânal timp de peste un an, acoperind diverse module de matematică, strategii de examen și tehnici de vizualizare. A reușit un program de examen provocator, obținând scoruri de AAC.

4. **A. (absolventă în drept):** A ajutat la traducerea CV-ului și a declarației de scop din engleză în franceză pentru o carieră în modă în Franța.

5. **Eu. (Student A2):** A sprijinit un student cu probleme de sănătate, concentrându-se pe pregătirea pentru fizică și matematică pentru a îndeplini cerințele de admitere la universitate.

6. **J. (UCL, anul 1):** A oferit pregătire intensivă de vară pentru examenele reprogramate în urma unui eșec de sănătate, cu scopul de a primi o primă.

7. **V. (Anul III Finanțe Cantitative, Universitatea Regent):** A condus sesiuni intensive (3-5 ore/zi) pentru pregătirea examenului și a asistat la traducerea site-ului web al startup-ului său din franceză în engleză.

8. **A. (Anul 3, Universitatea din Glasgow):** A ajutat un student să se recupereze de la eșecurile anterioare la examen, concentrându-se pe lucrările anterioare, ceea ce l-a determinat să promoveze cu succes toate cele 10 examene și să absolve.

9. **G. (Colegiul Imperial, MSc în Științe Biologice și Medicale):** Asistență în pregătirea pentru un examen de Fizică/Biomecanică.

10. **P. (Colegiul Imperial, Anul I):** Pregătirea susținută pentru examenul de mecanică prin sesiuni intensive, care au ca rezultat o reședință de succes.

11. **M. (Student la Fundație, Kaplan):** A oferit îndrumări cu privire la scrierea rapoartelor de laborator la Fizică, ajutându-l să-și îmbunătățească notele la 95%.

vezi mai multe

Despre lecție

  • Primară
  • Gimnaziu
  • Clasa a 9-a
  • +9
  • nivele :

    Primară

    Gimnaziu

    Clasa a 9-a

    Clasele a 10-a și a 11-a

    Clasa a 12-a

    BTS

    Formare pentru adulți

    Facultate (Licență)

    Master

    Diplomgrad

    Doctorat

    MBA

  • Română

Toate limbile în care este disponibilă lecția :

Română

Fiecare student este unic, așa că creez un plan de studiu personalizat, adaptat obiectivelor sale, timpul rămas până la examene, materialul care urmează să fie acoperit și nivelul lor actual. Pe baza acestor factori, calculez orele de tutorat și auto-studiu necesare pentru a-și atinge obiectivele.

În calitate de tutore prietenos, fac un efort să învăț despre interesele și hobby-urile elevilor mei, încorporându-le în lecțiile noastre. De exemplu, dacă un student este pasionat de sporturile nautice, voi încadra problemele de cinematică în jurul bărcilor sau navelor în loc de mașini sau trenuri, făcând materialul mai captivant și mai relevant.

În ultimele 15 minute ale fiecărei sesiuni, pregătesc un raport detaliat despre progresul elevului, inclusiv performanța temelor, punctele forte, domeniile de îmbunătățire, teme noi și data următoarei întâlniri. Acest raport este trimis prompt elevului și/sau părinților prin e-mail, oferind feedback în timp real și ajutându-i să urmărească progresul în mod eficient.

Aproximativ jumătate din sesiunile mele se desfășoară online. Folosind tehnologie precum tabletele de desen pentru ecuații scrise de mână și Skype pentru partajarea ecranului, pot ghida îndeaproape elevii ca și cum aș fi în sală. Această metodă nu numai că elimină nevoia de îndrumare personală, dar și economisește timp și reduce costurile atât pentru elevi, cât și pentru părinți.

Mă concentrez pe studenții care sunt dedicați studiilor și evit să-i îndrume pe cei care sunt distrași de jocurile video, rețelele de socializare sau lipsiți de un interes real, deoarece acest lucru poate împiedica orice îmbunătățire semnificativă a performanței lor academice.

Pentru a menține corectitudinea, am o politică de interzicere a anulării, deoarece lecțiile ratate mă împiedică să ofer acel interval orar unui alt student. Excepții se fac doar pentru boli grave, fiind necesară avizul medicului.

vezi mai multe

class="text-container">
class="from">Raspunde Octavian :

**Review for Jeremy – Lesson 1**

Jeremy was **very inquisitive** during our first Machine Learning lesson, which is a fantastic quality for learning ML! He asked thoughtful questions to make sure he fully understood the three main types of Machine Learning—**Supervised, Unsupervised, and Reinforcement Learning**—showing that he is actively engaging with the concepts.

In terms of Python coding, Jeremy successfully learned how to:
Display text on the screen using the `print()` function.
Request user input and personalize the output.
Calculate the sum of numbers using variables and basic arithmetic.
Find the average of a set of numbers by summing them and dividing by the count.

A small reminder: code syntax must be followed strictly—Python is very precise, and small mistakes (like missing colons or indentation errors) can stop the code from running. Also, when calculating the average of five numbers, don’t forget to divide their sum by 5, not another number.

Jeremy is off to a great start, and I encourage him to keep practicing the code we covered today. Repetition and experimentation will help reinforce these concepts, and next time, we’ll build on this foundation with more hands-on data manipulation.

Great job, Jeremy—keep up the curiosity and coding practice!
  • Vezi mai multe recenzii

  • vezi mai multe

    Prețuri

    Preţ

    • 287lei

    Preturi pachete de lecții

    • 5 ore : 1.436lei
    • 10 ore : 2.872lei

    online

    • 287lei/h

    deplasare

    • + 49lei

    Profesori Matematică similari